Poniżej najczęściej zadawane przez Klientów pytania dotyczące napraw powypadkowych.
Oczywiście. Naszą dewizą jest komfort Klientów. W momencie podjęcia decyzji o powierzeniu nam naprawy załatwiamy za Klienta całość formalności. Kontaktujemy się z firmą ubezpieczeniową i profesjonalnie podejmujemy się naprawy auta dowolnej marki.
Formalności załatwiamy ekspresowo - jeszcze tego samego dnia. Ponieważ prowadzimy również sprzedaż części, nie powstaje zwłoka w oczekiwaniu na elementy. Mamy ponad 33 letnie doświadczenie, wiemy jak zarządzać czasem i wykonać profesjonalnie usługę. Sprawnie realizujemy naprawy. Każdy Klient otrzymuje deklarację terminu.
Jeśli naprawa jest w wyniku zdarzenia drogowego i pokrywa koszt naprawy firma ubezpieczeniowa nasz Klient nic nie płaci, a z ubezpieczalnią rozliczamy się bezgotówkowo, na podstawie kosztorysów i faktur. Jeśli zlecasz nam serwis, inną usługę lub wynajmujesz auto możesz zapłacić gotówką lub przelewem.
Nie ma takiej możliwości. Nasza renoma sięga 1983 roku. Standard pracy i jakość usług jest dla nasz najważniejsza. Posiadamy Certyfikat Dobry Mechanik. Ubezpieczalnia musi otrzymać kosztorys i faktury za wykorzystane części.
To szybka i prosta procedura dla naszego Klienta:
Mamy ponad 33 letnie doświadczenie. Posiadamy profesjonalne zaplecze techniczne: • ramę do prostowania nadwozia • bezpyłową kabinę lakierniczą
Zapewniamy auta zastępcze na czas napraw i posiadamy porozumienia o współpracy z firmami ubezpieczeniowymi.
Potwierdzona satysfakcja Klientów korzystających z programu DobryMechanik.pl i Certyfikat 'Dobry Mechanik'. Należymy także do Cechu Metalowego w Lublinie.
Reflex © 2021